21 august 2005

Close but no cigar

Hvad er det der får et menneske til, at smide en glødende cigaret ud af vinduet fra 3. sal?
En eller anden super idiot på Dovregade på Amager var 5 cm. fra at ramme mig igår, da jeg stod nede på gaden og var ved at låse min cykel op. Hvis den havde ramt mig, ved jeg ikke hvad jeg havde gjort. Jeg burde faktisk i alle tilfælde have råbt stodderen/kællingen an, og givet vedkommende alt hvad jeg havde af verbal ammunition. Hvor skødesløst tåbeligt er det lige man har lov til at opføre sig?
Jeg mangler ord der kan beskrive en sådan idioti.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

That's nothing, whino ;-)
Jeg har engang stået i Meinungsgade på Nørrebro og låst min cykel, da en svinegrim-ca. 4-tons-tung-eller-okay-men-i-hvert-fald-et-halvt-kilo-sneboldsformet-fyrfadslysestage fra 3 sal, hvinede forbi mit venstre øre, og landede 30 cm. ved siden af mig, med et hult bump.

Den gik ikke engang i stykker.
Til gengæld gjorde mine underbukser.

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Jeez OK, så:) Der findes åbenbart kvajpander i hele kbh. Er det mon en eller anden ol-diciplin for kæmpestore idioter?!
Udkast af div. emner fra 3. sal!
Far out indeed...