23 august 2005

Det' sviiiinguld!

Udtalelser mv. der har fået mig til, at sprutte af grin af den ene eller anden grund.

*Da Thomas spurgte om han måtte låne "et stykke seddel"
*Da Thomas sagde "Henrik og Christian ligner hinanden mere end jeg gør"
*Da Lisbeth råbte ”Hjem-is!!” da en ambulance drønede forbi med hujende sirene
*Da Thomas, Henrik og jeg lavede en to-do liste

(på det føromtalte stykke seddel) der indeholdt bl.a. følgende punkter:

-Opfinde ting (som lynhurtigt blev til:)
-Opfinde tis
-Dræbe alle mulige
-Stave til alt
-Ringe rundt

*Da Kisku sagde "Jeg er jo ikke rigtig neger skal du huske!"
*Da Kisku umiddelbart derefter sagde: "Ja jeg si’r ret tit noget sjovt."
*Da Patrick proklamerede grunden til, at hans ufødte søn (køn stadig uvist) ikke skal hedde Ludwig:
”Han skal hverken være en kat eller en vagabond!!”

Ingen kommentarer: