13 august 2005

Har gin

men mangler tilsyneladende både tonic og venner...

Fredag aften og mine venner flygter på landet, i teatret, til fødselsdage, til afskedskomsammener, til Jylland (for cryin' out loud Thomas og Henrik!!) og hvad der ellers ligger lige for.
Jeg har endda tilbudt at jeg tager gin med og at de bare skal bringe tonic til bordet, så har vi en fest!

"Jamen så får jeg i det mindste blogget!"..... nej jeg tror sgu ikke rigtig på min egen skulderengel.
Djævelen på den anden skulder overvejer kraftigt at pille englen ud med en præcisionsriffel og snuppe gin'en alene med isterninger/uden venner.

Prøver lige telefonbogen en gang mere inden proppen ryger af...

Update: Kristian kigger forbi med tonic! Woohooo! Og han er også frisk på at høre ny musik. Aftenen er reddet.




Ingen kommentarer: