15 august 2005

What the fuck? x 2

whatthefuck.com
Besøgte for nogle uger siden, ad veje umulige at huske, den hjemmeside der hedder www.whatthefuck.com
og synes med det samme godt om stedet, da det jo fremkaldte tåreknibende minder om min store helt Denis Leary og hans "what the fuck?....www.whatthefuck.com" udbrud på 'Lock and load'. (som er hans vistnok 2. standup cd)

Meldte mig straks som medlem, bare for at kunne få den seje e-mailadresse jeppeatwhatthefuck... og har efterfølgende måtte konstatere, at jeg ikke overhovedet fatter hvad whatthefuck.com går ud på. Der bli'r godt nok diskutteret livligt på div. fora derinde(derovre?) men jeg forstår ikke en rygende fis af hvad de skriver om! Det er nørdet og indforstået amerikansk slang at det går -swush- henover hovedet på mig. Så nu har jeg i stor ærgrelse frameldt mig igen. Pis os'.

whatthefuck.nørrebro
Af andet ligegyldigt lort bør nævnes, at min opgang er blevet til en veritabel vibrerende mobiltelefon i kæmpeformat. Sådan lyder det ihvertfald når mine underboers underboer borer! De borer hele tiden.
Ikke nok med, at de borer i muren så man skulle tro, at huset faldt sammen i næste nu, -de borer hele søndagen (de 3 sidste søndage!), hvor vi andre almindelige mennesker burde sove div. rusmidler ud af systemet.
Jeg hader powertools!

Jeg ved også godt at man ikke må kaste med Nikolaj Steen når man selv går på Jazzhouse, for jeg kan da godt spille høj musik på (for nogle mennesker) skæve tidspunkter, men 3 hele søndage i træk? NEVER!
Overvejer at gå ned og servere kaffe og klage for dem. De er desværre nogle kreative leræltende
sataner som man har svært ved at hade, så det bli'r ikke nemt når man er så tossego' af sig som jeg åbenbart er.
Forbandede gode humør. Må hellere få spist de krydderboller jeg købte igår, så jeg kan komme på gaden efter nogle flere.




Ingen kommentarer: