23 september 2005

For helvede!!!

Her til aften var jeg til første koncert på min gamle ven Schacks (www.schack.dk) første rigtige turné.
Lige dele spændt og glad. Og SÅ er det -midt i den meget stille og stemningsfulde ballade-at Anne og Louise (eller hvad helvede de hed), som er to mildest talt snakkesaglige møgtøser begynder at braldre op om, hvor forkert det var at deres kollega havde sagt "det der" til chefen idag og hvor meget det bare kunne komme til at betyde. "Altså måske bli'r hun fyret på grund af det, Louise!? Det kan man jo ikke vide. Det kan vi jo ikke...?! Vel louise?! Vel?! VEL?!! Jeg siger VEL??!!!!!!
Altså seriøst! -Det ka' vi jo ikke!" -HOLD SÅ KÆÆÆÆÆÆFT!

Og ikke bare de to egocentriske møgkællinger, -SÅ mange andre ku' bare ikke holde deres kæft da lydniveauet faldt en smule. Hold da ferie i Rørvig hvor bli'r man træt af det. Jeg kunne ved flere lejligheder bedre følge den uendelige historie om kollegaen, end jeg kunne musikken fra scenen!
Nu er det saftsuseme snart på tide at folk får en en bedre koncertopdragelse. For i hede hule helvede hvor er det trættende at høre på, når man bare så gerne vil høre en rigtig dygtig sanger fyre den af!
Og han er rigtig dygtig. Nok en af danmarks pt bedste sangere. Check ham ud, bare for hans live human beatbox sampling på scenen. Wicked!



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hørt!