02 november 2005

Tegenaria Atrica på besøg


Det er ikke nogen hemmelighed, til trods for at jeg ikke er specielt stolt over det.
Jeg har araknofobi.
Derfor virker det også decideret usmart at jeg får besøg af 2 gange stor dansk husedderkop på bare 5 dage.
Den første løb (ALT for hurtigt til min smag) henover min sofaryg forleden aften, midt under en ellers veltilberedt portion Simpsons. Jeg panikkede først (gør jeg altid), men fik allieret mig med støvsugeren, og efter et par svedperlefremkaldende -"først på sofaen, så under, så bagved...så hvor fanden blev den af...DÉR!"- forsøg sendt King til de evige jagtmarker.
Brugte resten af aftenen på at spejde nervøst rundt i stuen.

Behøvede dog blot at vente 5 dage og en halv nat, for i nat vågnede jeg ved at den muterede / steroidepumpede udgave af Kings reinkarnation vækkede mig ved at løbe op af min arm kl. 02:30.
Aldrig har jeg fløjet så hurtigt ud af sengen.
Jeg hader de sataner. Jeg er simpelthen ikke vild med dem. Fik med blodskudte øjne og adrenalinet ræsende rundt i kroppen ekspederet King II samme vej som forgængeren. Sov sent og dårligt.
At venner og bekendte hårdnakket påstår at "den er mere bange for dig end du er for den" gi'r jeg ikke en skid for! Hvad helvede laver den så på min arm?!

Jeg ville sgu da aldrig kravle op af armen på en bjørn, eller en psykopatisk massemorder...
Jeg ville iøvrigt holde mig inde bag panelerne, hvis jeg partout SKULLE bo sammen med min værste dødsfjende, og denne viste sig at være et par hundrede tusinde gange større end mig.

Regner med at kitte min lejlighed lufttæt i løbet af få dage.





Ingen kommentarer: