10 januar 2006

Explorer holder ikke! / Jeg en jætte


Mine gode venner Troels & Tone blev forældre til en lille pige i nat. Tillykke for pokker!!

Øvrige indland...

Havde idag en yderst sproghæmmet veninde på besøg. Udover "violininmusik" og mange andre sjove omformuleringer kom hun til at kalde mig Jette! Jette?...JETTE? Holy smokes....Tak Monica.

Var også på Frederiksberg Hospital for at få tappet den sædvanlige gang donorblod.(Noget jeg er stolt over at gøre og som jeg kun kan opfordre alle til!!)Den noget nervøse og ganske nyklækkede sygeplejerske fik tilføjet mig et regulært banesår før hun nejende og undskyldende overlod resterne af mig til en mere erfaren hvidkitlet dame.(Go' reklame hva'!?)Seriøst, man har det skidegodt med sig selv når man ved at man potentielt redder menneskeliv.

Og har så netop måttet skrive alt dette 2 gange fordi Microsofts Internet Explorer spillede mopset da jeg havde kreeret det foregående post i Mozillas Firefox. Skide irriterende...Stram op Microsoft!

Ingen kommentarer: