04 januar 2006

Frederiksberg Centret

Hvorfor er det at man, hvis man går i Frederiksberg Centret, (og JA det kan jeg jo for helvede også bare lade være med) møder en skræmmende mængde mennesker som skæbnen har tildelt så uhyrligt et ydre at det er svært at kønsbestemme dem?
Jeg mener at det som menneske må være det mindste man burde kunne kræve at folk kan se på en og sige..."Hold kæft hvor er HUN grim"...eller "Nøøøj for en triple gane/læbe/næse/øre/ spalte HAN har".
Men i Frederiksberg Centret tænker man nærmere...."Hvad fanden er DÉT?" eller..."Novra, er det fastelavn allerede?!" Jeeez...

Iøvrigt inkluderer mine største problemer i øjeblikket følgende vesteuropæisk-orienterede hårdknuder:
At Zulu ikke kan finde et fast tidspukt at sende Letterman på og at de iøvrigt alt for tit genudsender gamle shows.
At Jeg ikke har råd til at spise sushi 3 gange om ugen.
At posten af og til smider reklamer ind til mig selv om jeg har frabedt mig det.
At jeg ikke har mere plads på hylderne til mine cd'er.



Ingen kommentarer: