08 maj 2006

Morten og Peter

Det er længe siden jeg har grinet så voldsomt i så lang tid...

Morten Jensen mener (og jeg er tilbøjelig til at gi' ham ret) at man ikke kan høre forskel på ham og The Shadows. Det triggede et hik/opstødsdomineret latteranfald af sjældne proportioner hos undertegnede.

D'Herrer Palland og Jensen får fyret små lommefilosofiske sprogforvirrede perler af som jeg simpelthen frydes over. Peter Palland om det at flytte hjemmefra: "Det ville blive en herrens mark for mig". Det er jo genialt!
Han kaldte så efterfølgende Nick Horup for "Hr. Rup"(og senere Jesper Grønkjær for "Grønkål") - og så var jeg solgt igen.
Og da så Morten Jensen først tyssede på Peter, og dernæst afsluttede den søde dames sætning var jeg for 3. gang på ½ time fuldstændig solgt.
Dette er godt fjernsyn!!

Ingen kommentarer: