30 maj 2006

Røvballeblogging

Tillad mig at tage en dukkert i selvfedmens lunkne swimmingpool. Med glinsende fingre vil jeg bladre i det kulørte magasin der er mit liv, mine interesser, mine yndlingsaversioner lige nu.

Jeg har med stor glæde for nylig læst...
Røj jord og silende regn af Vikram Chandra
Populærmusik fra Vittula af Michael Niemi
The Rule Of Four af Ian Caldwell og Dustin Thomason
Skadestuen af Susanne Staun
Ulvenes rige af Jean Christophe Grangé
Faxerier fra Halfdan Rasmussen til Johannes Møllehave

Jeg har med ligeså stor glæde set...
Begge sæsoner af The Office, af Ricky Gervais og Stephen Merchant
Kiss Kiss Bang Bang af Shane Black
Gambler af Phie Ambo
X-Men III af Brett Ratner (og Stan Lee!)

Jeg har med stor ærgrelse konstateret at...
Der ikke er grænser for regeringens fejltrin
Niels Olsens brødreklamer stadig vises hyppigt på tv
Morcheeba uden Skye og Skye uden Morcheeba ikke fungerer
Lars Brygmann ikke forstår konceptet "at fortælle noget nyt"

Jeg har med stor fonøjelse stiftet bekendtskab med følgende plader...
Want One og Poses af Rufus Wainwright
The Anatomy Of Pain af Salem
Sound Advice af the Shapeshifters
Extraordinary Machine af Fiona Apple
Winterpills af Winterpills
Live One af Tommy Emmanuel

Jeg har grinet mest af følgende videoer:
Det fantastiske hollandske interview fra helvede
Tysk / engelsk forvirring i fed reklame
George george george...
For pokker George...
Sindssyg hund der angriber sig selv
Verdens sjoveste geder
Warren får Idolsdommer ud at skide
Golfpensionist dræber måge


I øjeblikket bruger jeg mest tid på følgende hjemmesider...
Virgils side
fordi jeg arbejder der
diskant.dk
fordi jeg også arbejder der
soii.dk
fordi jeg minsandten også arbejder der
dooce.com
fordi Heather er sjov
iskywhy.com
fordi Lone er sjov
emme.dk
fordi jeg mødte hende til et bloggermøde og hun virkede sjov (update: det er hun)
boreme.com
fordi der er en ny video næsten hver dag
houseofdrumming.com
fordi jeg lærer en masse trommegeil der
drummerworld.com
fordi jeg bidrager med lidt stuff der. Verdens mest omfattende side om internationale trommeslagere. Så bli'r det vist ikke mere nørdet.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh nej nej nej.. Min mave!
Jeg har ondt i maven af grin over de videoer. Og er nu voldsomt forsinket, for jeg skulle jo også lige se den næste...

Åhh-ha.. Tak!

Anonym sagde ...

Nå, det var da ellers mærkeligt, at jeg ikke gjorde et godt indtryk på dig ;o)

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Hov hov...jeg udtrykte netop specifikt min glæde ved dine skriverier om besøgsvenner! Men det gælder åbenbart ikke når det "bare" sker face to face? :)

Jeppe Morgenthaler sagde ...

@ Henriette: Glad to be of help:)

Anonym sagde ...

Jo så pyt da ;o)