14 juli 2006

Anders F F

Havde jeg dog bare nået at tage et screenshot af DR1s nye sommersovepude da der under billedet af Erann DD stod: Anders Fjelsted! Jeg kan efterfølgende ikke helt forklare hvorfor jeg spruttede af grin, men det gjorde jeg.

I øvrigt...Der har været et par ting...

Jeg er uforvarende fanget i en dimension hvor det både irriterer mig når folk siger Leonard Cohen og tydeligt udtaler l-e-o-nard. (Det udtales [Lænard]!) OG hvor det samtidig irriterer mig lidt at det irriterer mig!?!
Det samme er i øvrigt tilfældet med folk der siger "ad helvedes til". Eller "det var han selv uden om".
Det irriterer mig i øvrigt også at Gaffa skriver at Lalehs nye hit hedder "Live Together" når det hedder "Live Tomorrow". Det irriterede mig ligeså meget at de skrev at The Campfire Headphase var Boards Of Canada's 3. plade, når nu jeg selv har 5 plader med dem.

Samtidig ved jeg at det potentielt irriterer andre (potentielt fordi jeg tror min læserskare er minimal) at, jeg, ikke, kan, kommatere, til, trods, for, at, jeg, læser, Dansk.
Og dét irriterer mig også.
Det irriterer mig at jeg skal be' to ældre ægtepar om at sætte sig ned fordi de står og sludrer og derved spærrer og forstyrrer Tangoorketretkoncerten for mig, mine forældre, min gode ven og vel en 40-50 andre i deres umiddelbare nærhed, men det irriterer mig selvfølgelig endnu mere at den ene mand i en nærmest perfid tone ber' mig om at passe mig selv (hvad jeg jo hjertens gerne havde gjort i første omgang, hvis ikke hans store kæft havde afholdt mig fra det).
Det irriterer mig at mine nye overboer spiller lortemusik 24/7 og ikke forstår dansk, engelsk, tysk(ish), tegninger eller noget som helst andet, men bare bliver ved med at terrorisere hele opgangen.
Men det er vist også det i denne omgang... ok, det irriterer mig at der ikke er mere der irriterer mig...!

Ingen kommentarer: