30 juli 2006

Nopal : My pal!

Det er ren tvshop, det lyder for godt til at være sandt, og det lugter langt væk af snyd.
Men det virker. Nopal. Virker.
Jeg har netop overstået en formidabel weekend med 2 sublime 100hestes fester uden så meget som at tage mig til hovedet.
Lisbeths 30 års fødselsdag var et brag - også bogstaveligt talt, da Mikkel røg i gennem en stol efter næsten ikke at have danset særligt vildt og hoppet op på den...eller. Der er nogle ting der bare indikerer at det bliver en god fest, og det gjorde det.
Hookede Lisbeth op med et af fætter Lars' billeder, som jeg i øjeblikket har lejligheden fyldt af, da jeg har brugt stort set hvad jeg tjente i de sidste 3 uger i SC, på at få en flok af hans tryk indrammet.
I går var jeg til Thomas og Maries fest i anledning af deres nyligt afsluttede tid på konservatoriet.
Skidehyggeligt, med jamscene og fadøl i lange baner.
Jeg har arbejdet lidt på Virgils Wikipediaside. Det har hjulpet lidt på mængden af reel information, hvis jeg selv skal sige det.

I morgen starter jeg så på mit nye arbejde på DUDS-projektet og glæder mig meget.




Ingen kommentarer: