06 august 2006

Naboskab II


Argh...You will respect my authoritah!!

De fatter det stadig ikke. Mine polske overboere.
Hele ( kl. 10-18) dagen har de spillet fordummende eurotechno for fuld hammer; og åbne vinduer!

Men de har ændret taktik, og gider nu ikke at høre mere på at hele opgangen i pendulfart
skiftes til at banke på og brokke sig, så nu lader de bare være med at åbne.
Vanvittigt konstruktiv løsning...
Jeg har nu fabrikeret en lille A4 plakat der på 4 sprog beder dem om - for ind i hede hule helvede at slukke for det lort (men i mere diplomatiske vendinger) - og hængt den op i 5 eksemplarer i opgangen, så alle kan se dem.
Måske taler det til deres (svært tilgængelige) dårlige samvittighed at se opfordringen ophængt
til skue for alle og enhver. Tak til Kahrzdn for tippet omkring det polske!!
Jeg har bare mest lyst til at aflevere en salve Strapping Young Lad i hovedet på dem, men desværre er mine egne højttalere gulvhøjttalere, så det ville først og fremmest blæse knoppen af mine flinke underboere. Not good. Frustreret her...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Virker dit opråb ? :-)

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Er lige kommet hjem fra Rørvig, og pt er der stille deroppe...de er nok ikke hjemme!
Der bliver opdateret her på bloggen hvis der sker noget. Tak. JM