23 juni 2007

Oh Don piaaaano

Nå.

Så blev det endelig sommerferie for undertegnede. Videnskabsteori blev bestået via en snak om Kritisk rationalisme og Popper vs. Gadamers hermenutik. Ferien blev (udover en passende mængde alkohol) indledt med at overvære Christina Fogtmanns ph.d.-forsvar. Ubegribelig høj arbejdsmoral og en udtalt no-nonsense tilgang til emnet karakteriserede hendes slutprodukt, der nok (forhåbentlig) kommer til at danne klangbund for en diskussion af hvordan statsborgerskabssøgende udlændinge skal behandles her i landet. Jeg mødte den altid smilende Line derinde/derude (på KUA). Smadder hyggeligt.

Den blogfunktion der lå hos One.com (hvor jeg er hosted med jeppemorgenthaler.com) var mildest talt pjaltet, og selvom designskabelonerne var hæderlige (rent æstetisk) så var kommentarfunktionerne og de praktisk tekniske omstændigheder så mangelfulde at jeg til sidst blev træt af dem og altså nu er vendt tilbage til blogger. Why fix it if it's not broken. godt gammelt ordsprog jeg burde have ihukommet for længst.

I mellemtiden er en ny blog opstået. Fjernbetjentene er født her og er i al sin enkelthed frugten af et venskab mellem Jon og mig. Vi var rørende enige om at public service-fjernsyn i Danmark i disse år lader smerteligt meget tilbage at ønske. Det spyr vi eder og forbandelser ud omkring derovre. Kommentér gerne og lad os tage en diskussion om hvad public service egentlig bør indeholde.

Jeg læser stadig Dooce så tit som muligt.
PT griner jeg meget af Louis CK og aller nyligst af 4 talende katte. Jan Witzel har ikke levet forgæves...

Nu mangler jeg bare at få styr på den fil der forhindrer at denne blog kan læses fornuftigt i explorer, men lad mig indtil da synge en Firefox-hyldest. Det er en bedre browser.
Godt at være tilbage på blogger.



Ingen kommentarer: