25 juli 2007

Credit, yes!


Så blev det endelig tid til at jeg fik internetcredit for det arbejde jeg (velvilligt) laver for min gode ven og helt store forbillede ud i det rytmiske, Virgil Donati.
Der er nu blevet plads til mig på credits-siden og det føles rigtig godt med lidt visuel anerkendelse for det arbejde jeg udfører. Jeg er moderator på forummet, hvor vi med hastige skridt nærmer os 9.000 medlemmer - så der er nok at se til.
I øjeblikket går mit arbejde nu mest ud på at samarbejde med Youtube (som så vidt jeg har oplevet er en pisse tjekket virksomhed) om at få fjernet alt det copyrightede materiale af Virgils, der bliver uploadet stort set hver dag og i tilsyneladende evigt strømmende mængder.

LIge i disse dage er det næsten et ræs mellem 2 brasillianske drenge på 16 og 17 og mig, om hvor hurtigt de kan uploade ulovlige (copyrightede) videoer, og hvor hurtigt jeg kan slette dem. Heldigvis har jeg nu fået autorisation til at gøre det selv (gøre arbejdet for Youtube) og således går det meget hurtigere. Indtil videre har jeg vundet alle sådanne stillingskrige på ren udholdenhed.

Ingen kommentarer: