25 august 2007

Heh

Dette er min cykel




Dette er IKKE min cykel


Syret...

På min daglige tur rundt om søerne stødte jeg i dag på...min egen cykel. Troede jeg.
Den stod fint parkeret nede ved kaffesalonen og var en tro kopi af min egen. Ikke fordi jeg ikke kan tænke mig at andre unge mænd har købt en sådan, men denne var -lissom min egen- nyvasket og der var -lissom på min egen- en helligdag nede ved højre pedal, hvor det hvide nærmere er brunt af oliedryp. Den havde ingen bagagebærer. Den havde påmonteret de små magnetløgter.
Det eneste der var lidt anderledes var sadelvinklen, hvilket sagtens kunne være ændret i et snuptag. Den var så lig min egen at jeg blev nødt til at stikke nøglen i låsen for at være sikker. Men heldigvis...da jeg kom hjem stod den trofaste ganger stadig tøjret på sin faste plads.

I øvrigt har jeg takket ja til den hypnosebehandling der skal forsøge at komme min araknofobi til livs. Mere herom når en dato er fundet for seancen.

Set for nylig i mit nabolag: "Udsalg og andre gode tilbud!" Lyder sgu godt.

Jeg var lige ved at indlemme en video med en fyr der har fået et edderkoppebid og ikke er gået til lægen med det i tide... Rigtig dum idé. Både at undlade lægetjekket og at indlemme videoklippet. For det er -for nu at citere Jon- hands down, det ulækreste jeg nogensinde har set. Er ens kvalmelyst alligevel blevet pirret kan man jo søge på "what happens when you dont go to the doctor for spider bite" - på youtube. Jeg vil ikke en gang linke til det.

Hvad jeg derimod ikke har noget problem med at indlemme er Lee Mack, som jeg synes er rigtig sjov:




Ingen kommentarer: