29 oktober 2007

Scrubs



Wow.
Jon ku ikke forstå at jeg ikke havde set Scrubs. I den forstand at han mente jeg måtte have genereret noget af min måde at være på fra at have set den serie. Jeg så hele første sæson på 2 dage. Jeg forstår ham så udmærket nu.
Fuldstændig genial komik i min bog. Faktisk noget af det bedste jeg længe har set. Dr. Cox, i John C. McGinleys skikkelse, gør rent bord! Han er fuldt på højde med Chandler da Matthew Perry var aller aller skarpest i Friends. Han er bare så skarp hele tiden! Ikke udover The Office (og NATURLIGVIS i den engelske udgave) har der i min bog været noget RIGTIG sjovt rent seriemæssigt de seneste år. Scrubs slog benene væk under mig. Yeah.

Advarsel 1:
Spis ALDRIG 3 hele hvidløg (ikke fed, hele!) på 20 minutter.
Godt nok havde jeg bagt dem - og har før uden problemer gjort kål på et helt bagt hvidløg men 3 viste sig lige præcis at være komplet uladesiggørligt for min mave, der hele aftenen i går var decideret i udu. De fungerede i går aftes som varmt tilbehør til den kolde tunsalat med æblebåde og de smagte også skide godt. Desværre bogstaveligt talt...
Holy Crap, det gør jeg aldrig igen.

Hvad jeg til gengæld gør igen er at se Scrubs. Jeg skal have set alle 7 sæsoner så snart det lader sig gøre. Verdensklasse. Yeah.

Advarsel 2:
The Voice TV som kører med uformindsket og ecstacy/coke-fremprovokeret styrke er ikke blot helt uudholdeligt at se på i mere end 5 sekunder - det er også så propfyldt med fejl at det hele -obektivt set- KAN være ligemeget. I dag (og ja, de snakkede om Elvis, så jeg blev lige hængende i de føromtalte 5 sekunder) påstod en "ekspert" (hvad var han, 20-25 år gammel?!):
1) at Elvis døde på Scenen (han døde i sit hjem)
2) at han døde i 1974 (han døde i 1977)
3) at ingen (før hans død) turde gå i pailletter fordi Elvis dikterede moden (og der er altså masser af billeder af Elvis i bredbukset hvidt pailletfyldt discooutfit)

Tag jer dog sammen.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det var rart du endeligt kom med på bølgen og fik øjnene op for de kære Scrubs.
Confrence - Smonference og alt det der og så må du give lyd hvis du skal låne nogle sæsoner :)