19 november 2007

Expert...not so much

Man ved, man er i en lortepladebutik når den har færre cd'er end man selv har...



I dag var jeg i Expert på Nørrebrogade for at indløse et gavekort for min far.
Der er ingen Expert der hvor mine forældre bor, så jeg tog selvfølgelig gavekortet med ind til byen for at ordne paragrafferne.
På nettet havde jeg læst mig til at Expert på Nørrebrogade har "
et kæmpe udvalg i musik, DVD og Videofilm" så jeg cyklede selvfølgelig derud. 5 minutter fra mig. BUM!

I butikken kunne jeg så finde 1 x 1 hyldemeter, sporadisk fyldt med Celine Dion-cd'er, MGP-cd'er, Stig Rossen-cd'er, Il Divo og deslige...så jeg spurgte selvfølgelig den første og bedste medarbejder hvor de mon gemte alle de cd'er de reklamerede med på nettet..?
"Nå, står der stadig det på nettet?" øh, ja.
"Dét er en fejl" hm, ja hvis det ikke passer er det da...

"Hvad leder du efter?"
Jeg leder efter enten "New Favorite" eller "Lonely Runs Both Ways" med Alison Krauss & Union Station- for dem vil min far gerne have fingrene i.
"Jamen, sådan en HAR vi da også - den er lige HÉR" -siger manden og viser mig den nyeste med Diana Krall...

Suk...
5 minutter med at stave hele navnet og vise ham titlerne på min iPod...

"Lad mig få dit nr. og ringe til dig hvis jeg kan skaffe den"...
Øhm, ja... altså de har dem begge, og de andre cd'er hun/de har lavet PÅ LAGER i GUF og TP, 400 meter her fra... kan det ikke tænkes at I så også ret nemt kan skaffe dem?

"Jo, det kan vi muligvis, men det kan jeg ikke tjekke her og nu"
- nej for dét er åbenbart en luksus man kun kan finde
i...nåja ALLE andre pladebutikker jeg nogensinde har besøgt, her på jorden. HVORFOR kan en butik der kalder sig Expert ikke leve op til selv den mindste professionelle branchestolthed?


...så nu venter jeg på en opringning fra butikken...selvom jeg ved at både TP, GUF, Sound Station, Axel og ALLE andre små og store pladebutikker i området enten HAR pladerne hjemme eller kan skaffe dem
på et par dage.

Expert, my ass.


Ingen kommentarer: