23 november 2007

øh, HVAD?


I dag kom jeg fra køkkenet ind i stuen med min frokosttallerken og så at der i mellemtiden var tikket en telefonsvarerbesked ind. Fra hemmeligt nummer...

"Det er Vejle Politi. Du skulle have ringet angående en anmeldelse. Du kan ringe på anmeldernummeret indtil kl. 18 og ellers på det almindelige nummer
"

Ikke et ord om anledningen, eller en uddybelse af om det er mig der skulle (burde) have ringet eller mig der (tilsyneladende) skulle have ringet til dem angående en anmeldelse.
Ej heller noget navn eller telefonnummer at ringe tilbage til/på.

Mystisk mystisk.

Og det bliver jo ikke bedre af at både e-mail-adressen til Vejle Politi og til Sønderjyllands Politi tilsyneladende ikke vil modtage mails.
En opringning til Vejle Politi udløste 5 klokkeminutters ventetid, hvorefter jeg lagde på og tænkte...."vigtigere er det sgu nok ikke"...

Ingen kommentarer: