19 februar 2008

Udvikling









Nu er det snart hverdag at cykle til Stempelfabrikken, hooke computeren op og arbejde meget mere konstruktivt end jeg ellers får gjort derhjemme. Det er et dejligt tiltag og det er en sand fornøjelse at se stedet udvikle sig og blive mere og mere færdigt hver dag. Se bare Kristians fabelagtige vægmaleri af Ørnevejskvarteret og Nørrebro Station!
Bo og Mads har virkelig fået skabt en fed arbejdsplads og jeg er glad for at der i øjeblikket er plads til mig i ligningen.


Glad var jeg også over i dag at se at Ørnevejs innovative lys-temapark endelig er blevet til noget.
Det ser rockerfedt ud! Det er sådan noget der kan være med til at dreje stemningen fra "Nordværst" til "Nordbedst" om jeg så må sige.
Det er skide godt gået, og fedt at de hoveder der fik idéen for flere år siden har holdt fast i den.

Ingen kommentarer: