03 september 2008

Once


Min veninde Susan havde givet mig en middag og en biftur i fødselsdagsgave, og den gave var det tid til at indløse i går aftes. Hun havde på forhånd bestilt billetter, og heldet ville det at jeg ikke havde set filmen før. Once hedder den, og den handler om venskab og musik. Den har faktisk 1½ år på bagen men går altså pt i Grand.
Den er go', synes jeg. Rigtig go'. Man skal være parat til at lade sig blive rørt af den. Det var vi heldigvis. Den har min varmeste anbefaling.
I øvrigt er virkeligheden bag filmen rørende og vanvittigt romantisk - men skal ikke her afsløres.


SeeqPod - Playable Search

...Marketa Irglova: The Hill fra filmen

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, den er sød & meget fin. (den var gratis tirsdagsfilm på eksotisk lokaltion på min sommerferie)