15 januar 2009

Sådan har jeg det altså også


Da jeg i forleden så 'Låt den rätte komma ind' var det faktisk ved et tilfælde.
Men jeg er glad for at tingene flaskede sig sådan at jeg kom til at se den. Jeg kan ikke huske hvornår en film sidst har fastholdt sit greb i mig på den måde.

Der er ikke noget der ikke fungerer i den film - hvis du spørger mig.
Børnene spiller uhørt godt og billederne er uhyggelige og uhyggeligt smukke.
Først og fremmest er filmen dog et helt originalt take på det at være anderledes.

Den får hermed min varmeste anbefaling, og jeg skriver gerne under på de udsagn der pryder reklamen for filmen.

(og det er ikke for at provokere, AndersVB)

2 kommentarer:

Anders VB sagde ...

Den er god med dig!

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Heh.

Jeg er sandt for dyden ikke alene om at rose den film til skyerne.