28 juli 2009

Min cykel har ingen motor, din idiot!

Hvorfor er det at glatbarberede isser og tatoveringer nu kan få en skudt, stukket ned eller på anden måde forsøgt gjort kold? Det er fordi de tossebander der render rundt i København er så snotdumme at de skyder på alt der ligner en modstander.

Og det gælder sgu begge veje i den konflikt!

I øvrigt skyder de med dårlige våben, og rammer værre end Willi Jønsson med en skid på.
Ved I hvad I er? I er pisse dårlige til at være skurke!

Nu har jeg ingen tatoveringer, men ofte en glatbarberet isse, og flere venner har uafhængigt af hinanden erklæret at jeg på en dårlig dag godt lidt kan ligne en rocker...!

MEN! Inden I pløkker mig ned så kig lige på min cykel, tumper.
Den har ingen motor! Det er en almindelig cykel til fire tusind kroner. Ikke en Harley Davidson med adresse på Svanevej i Nordlædervest.

Man kan ikke andet end ærgres over at de ikke er bedre til at kende forskel på venner og fjender.
Tag jer dog sammen, bandetosser.

Ingen kommentarer: