17 december 2009

Reaktioner på hårgimmick

I mandags fik jeg klippet et Apple logo i nakken.
Det ryger nok efter de tre julefrokoster jeg skal til i dag og to
dage frem.
Det har jeg fået rigtig mange sjove kommentarer til, på gaden,
på studiet, og nu altså også på nettet.

Nogle begyndte at diskutere det på twitter, og en ytrede sig
ved at konstatere at fans nogle gange skader et brand mere
end de gavner det. Og i øvrigt at jeg fortjente offentlig spot og hån.

Nuvel, en sådan frisure kan måske retfærdiggøre en del kommentarer
og også himmelvendte øjne, hovedrysten osv. Men at det ligefrem skulle skade Apples
brand at jeg går klippet således, og at det kalder på offentlig spot og hån
havde jeg alligevel ikke forestillet mig.

Der er en tydelig tendens face to face til at pc-brugere synes det er plat, og Applebrugere
synes det er sjovt. Det siger det vist egentlig meget godt.










Posted via email from Jeppe Morgenthaler

Ingen kommentarer: