12 februar 2010

Af og til...

...kommer der noget forbi, som man bare ikke kan lade ligge.

I mange år har jeg været fascineret af de store filmtrailerstemmer
med Don Lafontaine (R.I.P.) som en oplagt favorit, men Hal Douglas' stemme
som min personlige favorit. Peter Cullen (Optimus Prime) er ligeledes god.
Min ven Anders er også en fremragende speaker, og for et stykke tid siden 
fik jeg så selv fremstillet et par stemmeprøver.

Nu er jeg jo altså på denne front en uprøvet rookie, der måske aldrig får noget
at lave, men det kunne være sjovt at få chancen.

TV2 søger freelancere til noget som jeg tror ku' være sjovt at prøve og
nu gør jeg altså forsøget. Så nu har de fået mine stemmeprøver.
Så må vi se hvad de siger til dem.

Medium Sell by Jeppe Morgenthaler  
Download now or listen on posterous
Medium Sell.mp3 (325 KB)

Soft Sell by Jeppe Morgenthaler  
Download now or listen on posterous
Soft Sell.mp3 (326 KB)

Posted via email from Jeppe Morgenthaler

Ingen kommentarer: