25 februar 2010

Hvis man nu...

Har du prøvet Omm?

OmmWriter er det nyeste i minimalistiske skriveværktøjer (i min verden).
Ok, også det eneste jeg har set, der gør en dyd ud af at 
oplevelsen skal være rolig, fordybet og uforstyrret.
Der er kun få valgmuligheder i oplevelsen, men det er pointen.

Og jeg er blevet ret glad for programmet.
Altså ikke til opgaveskrivning, men (for mit vedkommende)
til stream of consciousness nedfælden af tanker.

Det er Herraiz Soto der står bag, og jeg synes der er 
meget de gør rigtigt i første forsøg.

Umiddelbart efter en skrivesession forleden var der dømt sofa,
hvortil jeg nød Music For Artificial Clouds af The Young Gods,
et af mine all time favoritbands.

Og så tænkte jeg: 
Omm sku' snakke med TYG om ikke de skulle
producere flere lyduniverser til version 2.0.

Det ville gi' så go' mening.
Prøv en af delene, næste gang du lige skal ned på jorden.


Posted via email from Jeppe Morgenthaler

Ingen kommentarer: