05 juli 2010

I dag er det bloggens fødselsdag...

For 5 år siden i dag besluttede jeg mig for at begynde at blogge.
Jeg var ikke helt klar over præcis hvad jeg ville med den, men jeg ku' godt li' at komme af med overskudstanker og holdninger til især politik og musik.

Ikke meget har ændret sig på de 5 år. Jeg skriver nok lidt bedre og har på en eller anden måde indsnævret et interessefelt for det jeg skriver på bloggen. Det er vist det.
Men jeg har fået mange gode bekendtskaber og venner gennem bloggen - mange af dem er videreudviklet i twittersfæren.
Og mine yndlingsbloggere er stadig ægteparret Jon og Heather.

Blogging har på et punkt decideret ændret mit liv.
Da jeg i sin tid kørte fjernbetjentene, sammen med min ven Jon, endte det med at jeg droppede mit fjernsyn. Helt. Og jeg savner det ikke. Overhovedet.
Så skål på 5 år og et liv uden et fjernsyn!

Posted via email from Jeppe Morgenthaler

Ingen kommentarer: