18 august 2005

Navne

Så så man lige mig være dårlig til navne...

Stod igår overfor den (for mig åbenbart umulige) opgave, at skulle huske 30 spritnye bekendtskabers navne.
Nøøøj hvor er jeg dårlig til det.
Det hjalp selvfølgelig lidt, at der var 2xEsben, 2xKristian, 2xLasse og vistnok et par dubletter mere.
Men Mikka, Ninke og co. hjalp ikke på sagen. Selvom de nu var skidesøde.

I det øjeblik jeg når et nyt navn er det forrige glemt. Helt!
"Jeg hedder Pernille!"......"Jeg hedder Las.."..og DÉR har jeg glemt hvad Pernille hed.'

At Lea og Ida så ovenikøbet byttede plads mens jeg var ude og hente øl, var jo blot en direkte udstilling af mit handikap.
"Nårrhh ja det kan jeg da godt se nu!" udbrød Onkel superspasser nervøst, da pigerne retteligt korrigerede mig igen. og igen. og igen!

I hede hule helvede.
Er der ikke en pille man kan tage?

Ingen kommentarer: