18 august 2005

Skål Einstein!

Hvad fanden er det der sker?

Forleden nat kom jeg hjem sent (eller tidligt, hvis man skal på arbejde, men jeg skulle altså sove) og kunne konstatere, at lyset på mit badeværelse var tændt.
Ikke i sig selv nogen stor ulykke, -det kan ske for selv den bedste.

Det foruroligende bestod i, at jeg eftertænksomt spurgte mig selv, hvorfor jeg dog ikke havde husket at slukke det da jeg gik!? -og kom frem til den løsning at det måtte være fordi jeg havde glemt det!

Well hip fucking hurra, hvor helvede står spanden med ekstra ram?
Jeg har altså ikke husket det...fordi... jeg har glemt det???!!!

Lå i min seng i 10-15 minutter, før jeg indså logikfadæsen. Stod op og drak 1½ liter vand og lå længe og tænkte over hvor meget jeg egentlig kan sætte min hjerne ud af spil, bare ved, at snuppe en 20-30 øl på en aften. Langt ude.


Ingen kommentarer: