10 september 2005

Sådan Lasse

Så fik TV2 testet nationen og mig.
www.Lasserimmer.dk sparkede med en IQ på 156 som ventet røv.
Det er 3. gang jeg selv tager IQ test og resultaterne har været forbavsende ens.
131-135-132. (132 i denne omgang)

Er der nogle der er interesserede havde jeg følgende svar forkert:
15,18,22,24,25,26,34,35,36,41,44,47,51,57,58.
Som skaldet, bebrillet, højrehåndet, 28-årig, københavnsk Brøndbyfan (I hvertfald sat op mod FC-Østerbro) som får for lidt motion burde jeg nok have klaret mig betydelig bedre. Glæder mig til at høre hvad min kære veninde Eva, som sad blandt musikerne, scorede.

At frisører og p-vagter ligger nederst i puljen lige under håndværkere skal næsten have lov at stå ukommenteret....

Gigi Gigi Gigi....
Hun bruger i alle henseender for meget tid hos frisøren!

Sjov og ballade. Men helt sikkert sjovt.
Ærgerligt at være kvindelig, venstrehåndet, vestjysk frisør i aften...

Ingen kommentarer: