28 november 2005

Fuckshitcrap


Jeg forbander alle der nogensinde har stjålet en cykel.
Ikke mindst den rådne kæmpeidiot der har har frarøvet mig MIN elskede cykel igår.
Og det var ikke verdens dyreste og flotteste cykel, men en som jeg trods alt havde givet nogle penge for, og som jeg af og til pudsede og som jeg ofte smurte, og som bare er pissevigtig for mig.
Havde jeg nu blot i en kæmpebrandert ladet den stå ulåst et sted, så var det da i det mindste at friste svage sjæle, men at snuppe den foran min egen hoveddør en søndag formiddag...
Nåja, jeg håber kun at vedkommende bliver kørt over...og ikke dør, men bli'r svært invalideret.
At vedkommende vil få et -på alle måder- miserabelt liv, og at vennerne vil vise sig at falde fra, alle som en, når denne sjover vågner op og sidder i kørestol efter et koldt, vådt og morderligt brutalt møde med undervognen af en gammel østeuropæisk lastbil...

Ingen kommentarer: