30 november 2005

Miraklet på Falkonér Allé


Var idag på besøg på min gamle arbejdsplads og besluttede nærmest ubevidst at spadsere ad Falkonér Allé hjem.
Med ét standser jeg op og tror nærmest ikke mine egne øjne....
Min dejlige cykel står pænt lænet op af husmuren...godt nok med en smadret lås, men ellers i tiptop stand..og UDEN en ny lås på!!!!! Jeg kigger mig flygtigt omkring og overvejer om jeg skal søge en konfrontation med en eventuelt nærværende cykeltyv. Beslutter dog hurtigt at jeg har opbrugt min portion held for i år - hopper op og suser lykkeligt triumferende afsted hjemover. En ny lås senere, og alt er ved det gamle!
Hvor heldig har man lov til at være!!?

Min mor mente iøvrigt at det var mig der fortjente en røvfuld når jeg sådan går og håber at andre skal blive invalide...men hun kan heldigvis ikke skrive her...(indsæt her min bedste Nelson Muntz stemme...)



Ingen kommentarer: