22 marts 2006

Forkølet...ad helvede til.

Er ramt af en 200 hestes forkølelse der gør at jeg bruger døgnets 24 timer på at producere absurde mængder snot. Det må være derfor jeg er så træt.

I min snot/febertåge kom jeg uforvarende til at fornærme en dame nede i Netto.
Manden i kassen spurgte om "den kartonvin" også var min, til hvilket jeg svarede, "nej, det er dén herres", vendte mig om og kiggede lige ind i skulderen på en dame der var godt et hoved højere end mig. Hende regner jeg med at gense i fremtidige mareridt. Hold kæft et maskulint skur.

Og idag i min
snotdominerede kedsomhed har jeg set mine mandril dvd'er fra ende til anden.
Det slår mig endnu en gang at ham der var producer og som man ser en del til i "bag om" delen af "Fisso", han ligner en perfekt kloning mellem Casper Christensen og Frank Hvam. Det er sgu meget mærkeligt.

Ingen kommentarer: