14 marts 2006

Opsang

Nej, jeg er ikke selv fejlfri!

(Langt fra iøvrigt...rodede i nat rundt mellem søvn og ikkesøvn og fattede ikke hvad den store gorilla lavede lige ved siden af min seng. Det var min slåbrok der lå henslængt over en stol. Flot, tumpe.)

Men folk der siger djort i stedet for gjort (Troels Kløvedal for eks.) irriterer mig. Det er sgu sjusk er det!
I samme åndedrag selvfølgelig også dem der siger Beldjen og ikke Belgien. Vågn op! Der er ikke D i Belgien!

Min momentale ærgrelse er nu skudt igang af folk der ikke ved hvordan en cykelsti udnyttes bedst, en kold morgen (eller alle andre tidspunkter på døgnet).

Hvis du trækker ud i andet eller tredje spor, så er det altså med at få lidt fart i systemet pronto, for det indikerer at du vil overhale, kvikke! Der er bare SÅ mange der trækker ud, eller i det hele taget slingrer frem og tilbage, og bare ligger der og nyder udsigten fra andet spor. Den går fan'me ikke du. Pis ind med dig, eller gør alvor af overhalingen!

Og du, Lars Brygmann...
Du virkede sympatisk, ærlig og redelig i et portrætprogram en gang.
Og nu mener du at du,
for ussel mammon, skal kommentere på hvorfor jeg tænder fjerneren...det er sgu ikke for at se noget nyt, eller i hvert fald sjældent! Så længe det bedste på dansk tv stadig er genudsendelserne af Simpsons og South Park, så kom ikke her med dit bedrevid! Og hvis jeg tændte for at se noget nyt, tror du så ikke i alle tilfælde at jeg var ved at være helt almindeligt røvtræt over at høre på dig 2 måneder i træk?!

Endelig lige en forsinket hilsen til det kvaj af en kvindelig journalist som sidste år proklamerede
at "Niels Henning Ørsted Pedersen, populært kaldet [N-høp] døde igår".
Gu' blev han ej kaldt N-høp! Han blev kaldt NHØP med stumt H! -sådan her: [NØP]!
Hun ku' jo passende tage til Beldjen og sidde der og tænke lidt over hvad hun har djort! Ignorant.







6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hørt!

Anonym sagde ...

Sådan skal de ha' det! Op og hænge sammen med nogle biddeler af håmboldspigerne iført hångklæder. Og send også lige en hilsen til "sponseret" og "junik".

Hil Top Model, American Idol og Paradise Hotel (Ibi Støvings forsøg på at læse op fra et kort er jo underholdning nok i sig selv).

Jeppe Morgenthaler sagde ...

You said it Kaltoft.
Er der chance for at vi ses til Tommy Emmanuel??

Anonym sagde ...

Oven på sådan en (velbegrundet) omgang opsang må du vist lige få lidt andet at lave. Mpske det her er noget for dig.

http://www.alansmind.com/lebowskiquiz.php

Mit kontrolord var: IZJZQQ

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Jeg vidste det...jeg er The Dude.

Anonym sagde ...

Wåuh! Det er jeg osse...