28 august 2006

Hjemme i Danmark igen!

Zzzzz.....
Fik ikke sovet meget efter brylluppet...som gik fint. De sagde ja, begge to.
Fantastisk mad. Mange mennesker (mange jyder!) Dans natten lang.

Men hold op hvor er Assentoft og Drastrup bare langt ude på landet. Det er der jeg tydeligst mærker hvad jeg og min gamle ven ikke mere har til fælles. Jeg drages ikke mod sådan et sted. Jeg elsker byen. Jeg hader at man skal have en bil for at kunne komme til den nærmeste by og købmand, og den nærmeste by er...well... Randers. Nuff said.
Vi lejede musikanlæg hos Henning Primdal. Jeg blev nødt til at gå ud af butikken for at grine af.
Det ska' sadanejeme nok blive hygligt....ikkæ? Neeej for sadan hva´? Det' sadanejeme fin.
Nabomanden på omkring de 40,
fortalte i rammeste alvor, at der var spøgelser der hvor 6 af os overnattede. Jeg troede i lang tid at han prøvede at være sjov, eller jage en skræk i livet på os...men øh...han mente det. En voksen mand. (Min reaktion er censureret bort, af mig). Jeg sov i øvrigt fint!

Rart at se en gammel ven og hans søde kone og datter. Mærkeligt at se hvor forskellige vore liv er blevet på et års tid. Rart at være tilbage i byen igen.

Ingen kommentarer: