24 august 2006

Pitstop

Er på vej til f#¤@ing Jylland, nærmere bestemt Randers hvor min gamle ven skal giftes.
Han er den første af de gamle drenge der er blevet afsat, hvilket gør det til noget specielt.
Derfor har jeg også tilladt mig selv at investere i et par fantastisk fede hvide krokodilleskindssko. Jeg fortæller mig selv at de er uundværlige.
Jeg holder pitstop i Rørvig i mine forældres hus mens de er henholdsvis til Tønder Festival (min far) og på Museumscrawl (min mor) i KBH med sin storesøster.
Her er stille. Helt stille. Det er dejligt. På trods af for korte/tynde/bløde (til min smag/ryg) madrasser sover jeg altid godt her. Har lige skrevet endnu en anmeldelse færdig. Faun Fables. Det var ikke så godt desværre. Faktisk dårligt. Den ligger på diskant om et par dage.
Ville nok helst have været i Horsens i dag og se giraffen med den imponerende gode krop af en 48-årig at være. Hun har stadig det der noget som stjerner skal have. Må nøjes med Randers i regnvejr hele weekenden. Glæder mig til at fejre den gamle dreng og konen.

Ingen kommentarer: