20 august 2006

Naboskab III

Jeg tør næsten ikke tro det. Der har været stille deroppe i det sidste stykke tid.
Faktisk lige siden min plakatkampagne. Hvor ville det dog være fantastisk hvis det holder.
Jeg har lige siddet og læst Heathers tilbagevendende opsamling af hademails og det er som sædvanligt super underholdende.
Til gengæld savner jeg Lasses side...?! Er der nogen der ved hvad der er sket? Jeg føler også stor sympati med Lone, der i disse dage invaderes af spam på den ellers altid underholdende Non-blog.
Eva var så sød at gøre mig opmærksom på Stephen Colberts tale ved
The annual White House Correspondents Association Dinner. Det er sjovt!
Jeg har endelig fået holdt noget reel ferie. Skid hul i vejret, jeg har haft hele dage på sofaen med bøger, film og tegneserier. Bring it on.
I øvrigt har jeg lige færdiggjort min seneste anmeldelse på diskant.



Ingen kommentarer: