19 juli 2007

Ressourcesvigt

For helv...

Kom nu ind i kampen.

Jeg skulle i går have været til blodtapning på Frederiksberg Hospital, som jeg plejer, men grundet min momentane (men dog allerede nu stærkt aftagende) influenzapersonage følte jeg mig ikke i humør til vampyrsygeplejerskerne fra 2000 F.
Jeg ringede derfor fra morgenstunden flere gange for at aflyse men kunne ikke komme igennem. Dernæst skrev jeg en e-mail med aflysning og gav den et lille rødt "høj prioritet"-flag.

Kl. 13:20 (20 minutter efter min oprindelige aftale) indløber en telefonisk rykker, men det opdager jeg ikke før kl. 15, da jeg tager en verdensmesterlur netop i de timer.

Hvornår opdager nogen at de ikke har mandskab nok?
De har ikke tid til at tage telefonen og de har ikke tid til at læse e-mails. Stakler.

Fra mit vandrette udgangspunkt bliver de fleste timer brugt på youtube i disse dage.
Der fandt jeg min gamle helt Deen Castronovo, syngende og spillende "Mother Father", sammen med resten af legendariske Journey. Det gør han altså rigtig rigtig godt. Der sidder et par imponerende lunger i den mand.


Ingen kommentarer: