19 september 2007

Fo'bold

Wow. Imponerende.
Per Frimann kunne efter 52 sekunder af aftenens Champions Leauge-kamp konstatere at Barcelona "efter de første par minutter" var trængt langt tilbage på banen af Lyon. En nooget fremsynet konstatering skulle man mene.
Jeg kan stadig ikke forstå at 3+ (TV3/Viasat) ansætter pensionerede fodboldspillere på stribe - i stedet for at ansætte gode sportsjournalister. Schmeichel og co. er stadig ikke gode på en skærm. De er ikke gode journalister og de er ikke gode kommentatorer.
I samme afdeling (men ikke som sådan relateret) kan det godt skure lidt i ørerne når Animal Planet for tiden reklamerer heftigt for en "hyldest" til afdøde Steve Irwin ved at genudsende alle programmer han nogensinde lavede. Mon ikke de først og fremmest propper penge i kassen ved den øvelse...?

På mit tilvalgshold på Digital Kommunikation og Æstetik er vi kommet godt fra start. Johan viste os andre wefeelfine.org i sit show and tell-hjørne. Rigtig spændende projekt, synes jeg. Om et par uger fortæller (og viser) jeg Johan og mine andre medstuderende om animusic, da den uges emne er remediering og animusic er et godt eksempel på netop det. Nummeret Pipe Dream vil blive min eksemplificerende video/lyd fordi den er så dejligt eventyrlig og fantastisk fantasifuld.
Jeg læser i disse dage om interaktivitet og interface (begreberne og den begrebsforvirring der hersker, viden om) og det er meget meget interessant.

Ingen kommentarer: