25 september 2007

Hul i hovedet

Endnu en gang er min solskinshistorie fremhævet på en større slankeside. I dag på msn.dk, hvor den er i rotation på forsiden. Hvad jeg bare ikke kan forstå er at den figurerer lige ved siden af en reklame for Pringles-chips?! Det er er da topmålet af dumhed at reklamere for en vægttabshistorie og så klodse den op ved siden af en af de værste syndere, rent sundhedsmæssigt, i den vestlige verden. Chips er med til at gøre folk fede og usunde og jeg har selv skåret 95% af mit chipsforbrug væk. JA jeg ved godt at det er den "nye sunde Pringles-type" men alligevel. Det er simpelthen for dumt, synes jeg.
Når det er sagt er det fantastisk at få så meget god feedback som jeg har fået på grund af den solskinshistorie. Folk føler sig inspireret og ser den som et godt forbillede for deres kommende slanke liv. Det er dejligt.

Ingen kommentarer: