11 oktober 2007

The Aristocrats

Det er efterhånden et par år siden jeg først så "The Aristocrats" og mere eller mindre døde af grin i 5 fuldfede kvarter. Det har jeg gjort en håndfuld gange siden og for en halv dags tid siden gik det op for mig at mange klip fra filmen (naturligvis!) lå på youtube. Det er stadig en kilde til fuldkommen forundring at Bob Saget leverer på det niveau han gør - han er den uoficielle verdensmester i Aristocrats! Hvem hulen skulle nogensinde have troet dét?!!

Hold on Kyle!
OG...og det er nu den lille dreng bliver helt overstadig af entusiasme...
Nu har jeg saftsuseme lige fundet den uforglemmelige (og af-mig-ikke-set-før-på
-youtube) udgave af "The Aristocrats"-joken med Eric Cartman som fortæller. Det er intet mindre end genialt. Men man skal jo se hele filmen!
Det er sjovt sjovt sjovt. Fat det eller daf!

PS: Hvis man ikke allerede var fuldkommen forelsket i Sarah Silverman (og dét var jeg) kan man jo passende se hendes (også fantastiske) "take på" joken i en af de mange videoer der popper op efter Southpark-udgaven.


Ingen kommentarer: