27 november 2007

Tirsdag


Dagens første gøremål bestod i en 5 minutters cykeltur til Frederiksberg Hospital til den kvartalslige blodtapning. I anledning af mit gode blodtal er jeg senere på dagen blevet helt kåd og har startet gruppen "Stolte Bloddonorer" på både facebook og 23hq.
På vej derover holdt jeg ved et lyskryds samtidig med at 3 stks hærdebrede og ligblege hip-hop'ere diskuterede t-shirt-designs...

"Jeg ka' skaf' dig den der Luk røven, so billigt, men vil du ikke hellere have en vis mig dine patter, luder?"

Jeg vidste ikke helt om jeg sku (læs: turde) grine eller græde men valgte at holde kæft indtil jeg var på cyklen igen, hvorefter jeg skrupgrinede over den absurde retorik.

Senere til undervisning, omhandlende online/offline-fællesskaber.
Enhver analyse der kan trække referencielle paralleller til filmen "Convoy" har min udelte opmærksomhed. Truckernes (Rubber Duck og Co.) koordination og organisation over radioerne svarer til en tidlig udgave af smart mobbing.
Rigtig interessant!

Og nu på vej til Ditte som har lidt bøvl med iPoden. Vi får se om jeg kan hjælpe hende...

UPDATE: Det ku' jeg ikke. hendes comp er vist syg. Selv med windowsopdatering og nyinstalleret iTunes ku' den ikke finde hendes iPod. Min medbragte maskine havde som sædvanligt intet problem med den slags....mystisk mystisk.


Ingen kommentarer: