10 juni 2008

Ny musik

Jeg havde fødselsdag for 14 dage siden og fik i den forbindelse noget dejlig musik.

Anders gav mig den nyeste Morcheeba, som jeg ellers havde været frygtelig skeptisk over, pga Skyes manglende vokal, men den viser sig at være rigtig rigtig god. Jeg er nærmest forelsket i Judie Tzukes stemme. Og Thomas Dybdahl, som også lægger stemme til 3 numre, er som sædvanligt helt fænomenal.

Bruce Springsteen er jo en gammel svinger, men jeg har faktisk aldrig været synderligt stor fan af ham. Jeg sympatiserede med hans Born In The USA-kritik af Reagan, men ikke før jeg hørte Nebraska har jeg "fanget den". Jesper gav mig den.




IdaBjörg gav mig den aller første kopi (yay!) af hendes nye plade med genspejl, dansksproget electronica. Den ligger i fast rotation pt.
myspace.com/genspejl

Endelig gav Signe Marie mig den nye Prins Nitram-plade, som er både sjov og go.

myspace.com/prinsnitram

Ingen kommentarer: