11 juni 2008

Esperanza Spalding

Hvad får man hvis man parrer Erykah Badu og Meshell Ndegeocello? Svaret kunne sagtens være Esperanza Spalding.
Ikke blot er hun ung og smuk. Hun spiller fabelagtigt bas og synger helt fortryllende oveni. Jeg hørte hende omtalt for nylig, og tilfældet ville det at hun minsandten var på Letterman i går. Wow.
Det bli'r dog endnu bedre, for hun spiller søreme til årets Jazzfestival. Jeg håber jeg får tid og råd til at se hende.
Her er et par godbider med hende. Den første er føromtalte optræden hos Letterman. Den anden er små klip fra hendes sidste besøg i København - et jeg desværre gik glip af. Tjek hende ud:





4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Men hun er her snart igen. På Frederiksberg den 12. juli ifm. jazzfestivalen.

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Det får jeg vist også nævnt i indlægget...

(til gengæld kan jeg jo så ikke stave til mit eget navn... hæhæ)

Anonym sagde ...

Haha, så kalder vi den uafgjort. Jeg er jo ekspert i at scanne blogindlæg.

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Alright. 1-1 :-)