30 juli 2008

Rettelse III

Her til morgen lå denne e-mail i min indbakke:

Kære Jeppe

Tak for dit svar, og igen kan også jeg kun undre mig. Hende, der skrev det i sin tid, må have forvekslet nogle ting, selv om det lyder lidt besynderligt.

Jeg undskylder og beklager mange gange og fjerner afsnittet med det samme.

Mange hilsener

---
Afsnittet er ikke fjernet endnu - men forhåbentlig sker det så hurtigt som muligt. Jeg håber at dette bliver sidste akt i den sag.

UPDATE: NU er det fjernet, og efter min bedste overbevisning er det der står tilbage enslydende med det jeg sendte til dem.

5 kommentarer:

Dorte sagde ...

Godt at høre... Det kan jo være at dem der sidder der, har svært ved at kende forskel på "delete" og "copy-paste" :o) Enhver kan jo lave fejl, det er bare lidt nederen at det sådan sker to gange i træk. Men bare det ordner sig i sidste ende, så går det jo nok.

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Ja, det var en påfaldende uheldig fejl, som uden diskussion fik dem til at fremstå bedre end de er. Og nu er den heldigvis rettet :-)

Anonym sagde ...

Nå, det var da godt. Men pas lige på med de dér hjemmebagte dåsecroissanter :-)

Peter sagde ...

Hej Jeppe - og tillykke med den lille ny! Og jeg vidste bare at du kunne gennemføre det marathon - ikke mindst takket være meditationstræningen og motivations-båndene fra Anthony Robbins. Og nu har du så fået din egen tv-serie - efter nært at være omkommet under safari i Kenya ...

(Jeg tænkte: Hvorfor ikke bare fortsætte med at fylde historier på i stedet, det er da skægt :-) )

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Peter Lind?

Og ja, det kunne være sjovt bare at digte en helt vild livshistorie.