29 november 2008

Sidste Danskfest på dén side af baren

(Billedet har intet med mit liv at gøre, udover at jeg ofte er kørt hjem i smukke solopgange, efter en Danskfest)

I går kunne Danskstudiet glæde sig over nye lokaler at holde fest i, nemlig multisalen på Nye KUA. Det var vist en fin fest, at dømme efter oprydningen, som vi faste frivillige hyggede os med. Jeg plejer at kalde os The Usual Suspects. Det er sgu altid de samme der er med i alle udvalg. Tutorer, fredagsbarsmedlemmer og festudvalgsmedlemmer er skåret af samme robuste stykke kage. Derfor var det også med en vis vemod at jeg for sidste gang skulle være en del af det fællesskab der får tingene til at ske. Da jeg blev BA for ½ år siden, og har så lynende travlt med alt muligt andet, var det et spørgsmål om tid før jeg måtte melde mig ud af det gode selskab. Men det var dejligt at se så mange af de førsteårsstuderende træde i karakter og trække i arbejdstøjet efter lyset var blevet tændt og musikken slukket. 3½ gode år på the business side of baren. Jeg kommer nok til at savne det lidt - men jeg glæder mig nu alligevel allerede til næste fest, hvor jeg ikke skal komme i seng kl halv syv pga. rengøring, men måske nærmere på grund af en tur på morgenværtshus.

Skål og tak for denne gang.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skal alle fester fra nu af holdes i multisalen? Jeg så ikke en eneste jeg kendte til festen, for der var helt mørkt, og det var slet ikke til at komme ud og ryge fx, for der skulle vises stempel hver gang man skulle ud. Det var et værre maseri. Er det festudvalget der står for at vælge lokaler? Ja jeg ved godt, du lige har meldt dig ud :)

Jon Mikkel Hansen sagde ...

Hej Jeppe.

Tak for kampen. You can be my wingman any time!

Og ja, jeg glæder mig også til første fest uden oprydning. Måske må vi støtte hinanden i vores kolde tyrker.

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Indeed, buddy. Og selv tak. Lad os gå på værtshus efter næste fest.

@Superkatrine:
Alle andre tilbagemeldinger har været med armene over hovedet over hvor fedt folk synes det var med prom stemming og mørklagt dansegulv...