21 december 2008

Glædelig Jul


December er ræset af sted og snart sidder jeg med benene oppe, foran pejsen i mine forældres hus og drikker go' rødvin. Sådan plejer det at gå i julen.

Jeg plejer til gengæld også at læse op til en eksamen, eller skrive opgave... men i sommer blev jeg BA i Dansk og har derfor ikke den slags bekymringer denne jul. Skønt!!

Til gengæld går jeg og glæder mig over de mange spændende mennesker jeg har mødt i 2008, og til at bruge tid med dem i 2009.

Nytår skal jeg fejre med nogle af kernevennerne fra mit dejlige højskoleophold i 1997. Den lille gruppe venner vi, her efter 11 år, er tilbage har vist sig at vokse stadig tættere, og jeg regner dem blandt de vigtigste af mine venner. Kæft, de er nogen gode venner at ha'. (Og jeg har altså mange rigtig gode venner, så det siger ikke så lidt!)

Jeg glæder mig også rigtig rigtig meget til at læse min kandidat på ITU. (se billeder af ITU her)
Det bliver meget spændende, og forhåbentligt lærer jeg en masse som jeg kan tage med til både mit studiejob og vores eget firma, i begge tilfælde også ting der er kommet i stand i 2008 og som jeg er rigtig, rigtig glad for.

I det hele taget ser 2009 ud til at blive et både uhyre interessant og rasende hårdt år, men jeg er i en position hvor jeg selv i højere grad end tidligere har valgt mine udfordringer, og jeg ser frem til at prøve kræfter med dem.

Selv har jeg også idéer til en masse ting, og især éen idé bli'r ved med at komme tilbage til mig, så den hører I sikkert meget mere om i det nye år. Men ikke nu.

Jeg vil ikke afvise at jeg vender tilbage inden jul, eller i juledagene, men altså...for at være på den sikre side vil jeg nu blot ønske alle der måtte læse dette en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

2 kommentarer:

Anders VB sagde ...

God jul, Jeppe - nyd dagene med familien - i Rørvig? Jeg håber du får et fantastisk 2009 og at vi måske støder på hinanden i den virkelige verden igen.

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Tak, Anders - og i lige måde.
Mon ikke vi render på hinanden IRL?

Rigtig glædelig jul og godt nytår.