17 juni 2009

Days of our Lives

Pyh.

De sidste mange mange (mange) dage har stået på stresspræget læsning og ditto overspringshandlinger op til min mundtlige eksamen i Interaktionsdesign.

Når jeg ikke har læst har jeg for eksempel gået lange ture for at nedsætte stressen, og i øvrigt lede efter steder jeg kunne fotografere til min "Hvor i København er vi?-serie. Så hvor i København er vi på det midterste billede?

I går høstede jeg så et 12-tal i min Interaktionsdesigneksamen og kunne med udtalt selvtilfredshed og entusiasme joine mine venner i formiddagsdruk, i bedste gymnasiestil.
Manner hvor er det fedt. Sommer, here I come!

Læsning i Paul Dourish' "Where The Action Is", had/kærlighedsfuldt omdøbt "Where The Action Isn't"

Ja hvor i København er vi?

Scrollbar (det hedder den) på ITU lagde hus til teenage'y druk i går...

6 kommentarer:

Mads Hofman Hansen sagde ...

...det øverste billede er en easy catch ;-) Jeg sidder selv samme sted netop nu...

Intet mindre end SOii HQ ;-)

Billedet af tårnet må være hjørnet af frederiksborggade og en af søerne (kan ikke huske vejnavnet).

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Nu SPURGTE jeg jo også kun om det midterste billede, ikke de to andre. Og det er ikke ved Frederiksborggade og søerne :-)

Dorte sagde ...

Er det hjørnet overfor Østerport station -til højre ad Østerbrogade?

Jeppe Morgenthaler sagde ...

@Dorte: Nej :-)

Anonym sagde ...

Frederiksberg allé? Kan ikke huske på hvilket hjørne, så det er mit bedste bud.

Jeppe Morgenthaler sagde ...

YEEEEES SIR!

Nemlig på hjørnet af Frederiksberg Allé og Alhambravej!