09 juni 2009

En ny ven


Forleden spadserede jeg mig en tur ud om Fasanvej (Ndr + Sdr) og kom forbi Zoo på vej tilbage af Roskildevej.

Hr. Kamel (eller Fru, jeg så ikke efter) kom hen og hilste på mig, som ellers kun glade hunde gør det - og havde, hvis der ikke havde været glas i mellem os, stukket mulen helt hen til mig.

Den blafremumlede lystigt et eller andet med sine store læber, trippede lidt på stedet og ventede så til jeg var gået med at slentre længere ind i indhegningen igen.

Et meget flinkt dyr.

2 kommentarer:

Sp sagde ...

Lysting.....?! - mvh Dansklærerforeningen ;-) ellers vil jeg godt stemme det nye verbum blafremule ind i retstavningsordbogen. Mvh søren

Jeppe Morgenthaler sagde ...

Rettet, tak :-)

Og ja, blafremumle (ikke mule ;-)) er jeg selv blevet lidt glad for.