12 august 2008

Vindertyper

Jeg har som bekendt sagt farvel til dansk fjernsyn generelt, men når der er OL bliver der alligevel tændt for kassen en gang i mellem. Selv om jeg ofte holder med den undertippede, "the underdog", så har jeg også en svaghed for vindere der lever op til nærmest urimelige forventninger. Typer som Michael Johnson, Michael Jordan og Fabian Cancellara.

Jeg har svært ved at forklare det men hvis alle forventer at du vinder, og du så gør det, tja så synes jeg det er vanvittigt imponerende, når vi taler international topsport. Det er en disciplin i disciplinen, som jeg beundrer meget.

Michael Johnsons 400 m verdensrekord:



Michael Jordans legendariske influenzakamp:



Fabian Cancellaras fantomridt under 2007's Tour de France:



I øvrigt har Michael Phelps lige vundet 3. guldmedalje og taget 3. verdensrekord under dette års Olympiske Lege. Imponerende.

Update: Phelps har lige vundet 5. guldmedalje og taget 5. verdensrekord under dette års Olympiske Lege. Imponerende.

OG Cancellara har lige vundet den olympiske enkeltstart. YEAH, Spartacus!

Update: Phelps har lige vundet 8. guldmedalje og taget 7. verdensrekord under dette års olympiske lege.

1 kommentar:

Jon Mikkel Hansen sagde ...

Sådan en influenza skal sgu også bare løbes væk...

"I just wanted it real bad"